טיפול באמצעות גרביים אלסטיות

טיפול ואבחון ורידים ברגליים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

נהוג לחשוב שהסיכוי היחיד לטפל בורידים ברגלים הוא על ידי התערבות פולשנית, כמו הזרקת קצף, טיפול בלייזר, טיפול בגלי רדיו או ניתוח, אך ניתן גם לשפר את מצב הרגליים ולמנוע את התדרדרות הורידים באמצעות חבישת גרב אלסטי.

הגרב האלסטי גורם לכך שורידי הרגליים לא יתמלאו, וכתוצאה נעלמות הבליטות האופייניות.

זהו לא טיפול ארוך טווח המחזיר את הרגל למצב הקודם, אלא מדובר בטיפול זמני המתאים לתקופת ההמתנה לטיפול הפולשני, למשך תקופת ההחלמה או למניעת התדרדרות המצב.

למי הטיפול מתאים

הטיפול באמצעות גרב אלסטי מתאים לכל האנשים הסובלים מורידים בולטים ברגליים ואינם מעוניינים שהמצב יחמיר.

רוב האנשים המשתמשים בגרב הם מטופלים לאחר טיפול כלשהו, או כאלה הממתינים לטיפול ולא רוצים שמצב הורידים יחמיר. לאחר ניתוחים או טיפולים פולשניים אחרים, רוצים להפחית את הלחץ המופעל על ורידי הרגליים, ולכן משתמשים בגרב האלסטי.

כמו כן, על מנת להפחית את מספר הטיפולים הנדרשים, נהוג להשתמש בגרב אלסטי עד תחילת הטיפול על מנת להפחית את כמות הורידים הפגועים ולמנוע הופעתם של ורידים בולטים חדשים.

על הטיפול עצמו

הגרב האלסטי הוא גרב עשוי כותנה, גומי ולטקס המפעיל לחץ על הורידים השטחיים ברגליים ומונע מהם להתמלא. בזכות הגרב, הורידים הבולטים לא מתמלאים בדם ובולטים פחות. מאחר והגרב האלסטי לוחץ על הורידים הפגומים ועוצר את זרימת הדם דרכם, מתגברת זרימת הדם דרך הורידים התקינים, ובכך מחזור הדם משתפר.

סיכויי ההצלחה

מטופלים המתמידים בלבישת הגרביים זוכים לסיכויי הצלחה גבוהים מאוד, ונהנים ממחזור דם משופר ומהפסקת הרחבת הורידים ברגליים.

החיסרון העיקרי בטיפול הוא שכאשר מסירים את הגרב, הורידים מתמלאים שוב ובולטים בחזרה.

אם כן, הסיכוי להצלחת הטיפול תלוי בעיקר בהיענות המטופל ללבישת הגרב – אתגר רציני בחודשי הקיץ החמים.

חשוב לזכור שככל שהגרב נמצא על הרגל זמן רב יותר, כך הסיכוי להחמרת המצב יורד, וניתן לשמור על מצב הרגליים למשך שנים ארוכות מבלי להזדקק לכל טיפול.

סיכונים בטיפול

הסיכון העיקרי בטיפול בגרב אלסטי הוא תגובה אלרגית ללטקס – קיימים אנשים הרגישים לחומר, ומגלים זאת לראשונה כאשר הם נדרשים ללבוש את הגרביים האלסטיים.

ראו גם:

תרופות סבתא לטיפול בורידים בולטים

טיפול באמצעות גרביים אלסטיות

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון ורידים ברגליים, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון ורידים ברגליים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: