טיפול בורידים בעזרת לייזר

טיפול ואבחון ורידים ברגליים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אחת השיטות היעילות והנוחות לטפל בבעיית הורידים ברגליים היא בעזרת שימוש בלייזר. מדובר בשיטה פולשנית מינימלית שגורמת להעלמת הורידים הבולטים על ידי שימוש באנרגיית החום של הלייזר.

זוהי שיטה יעילה ביותר, אך גורמת לכאבים רבים ולתופעות לוואי קשות, ולכן מומלצת רק במקרים בהם טיפולים אחרים אינם יעילים.

למי מתאים הטיפול?

הטיפול בלייזר מתאים כאשר מדובר בורידים קטנים אך מורחבים, שאינם מתאימים לטיפולים אחרים.

באופן כללי, כיום נוטים להשתמש יותר בבגלי רדיו או בעזרת הזרקות קצף לטיפול בורידים קטנים, אך שיטות אלה אינן יעילות כאשר הורידים מורחבים. במקרים אלה, משתמשים בטיפול באמצעות לייזר.

טרם הטיפול המדובר מנסים טיפול שמרני וטכניקות אחרות, ורק לאחר מכן מגיעים להעלמת הורידים בעזרת הלייזר.

על הטיפול בקרן לייזר

במהלך הטיפול מוחדר סיב אופטי אל הוריד החולה וממנו יוצאת קרן הלייזר המחממת את הוריד. חימום הוריד גורם לקרישתו והתכווצותו, ובכך מוביל להפסקת זרימת הדם דרכו ולהיעלמותו תוך מספר שבועות.

הטיפול בלייזר אורך כ-45 דקות ולא דורש אשפוז או השגחה מאוחרת, וניתן לחזור לפעילות מלאה תוך מספר ימים.

היתרון הגדול בשימוש בלייזר הוא בכך שהטיפול לא גורם לצלקות משמעותיות, ותופעות הלוואי מועטות – אין כמעט פגיעה בעצבים או ברקמות אחרות.

עם זאת, החום הרב שמופק מקרן הלייזר עלול לגרום לכוויות קשות ולכאבים חזקים מאוד, שיכולים להשבית את המטופל למשך עד 10 ימים.

במקרים רבים, טיפול יחיד אינו מספיק להעלמת כל ורידי הרגליים, ויש לחזור למספר מפגשים לביצוע "השלמות" ולהעלים את כל הורידים.

סיכויי ההצלחה

הטיפול בלייזר נחשב ליעיל ביותר וכמעט כל המטופלים נהנים מהעלמת הורידים. חשוב לזכור שהעלמות הורידים המדוברת היא זמנית בלבד, וקיים סיכון גדול של חזרת הורידים הבולטים.

לעומת טכניקות אחרות, הטיפול בלייזר נחשב ליעיל, קל וללא הרבה תופעות לוואי, כך שהוא בהחלט נמנה בין הטיפולים היעילים להסרת ורידים ברגליים.

סיכונים

בדומה לפרוצדורות פולשניות אחרות, גם הטיפול בלייזר אינו נטול תופעות לוואי, עם כי תופעות הלוואי לאחר הטיפול מצומצמות ביחס לטיפולים אחרים.

לאחר הטיפול עלולים להיגרם דימומים, קרישי דם וכתמים שונים על העור – אלה תופעות לוואי זמניות בלבד שעוברות עם הזמן.

ראו גם:

העלמת נימים בולטים

טיפול בורידים בעזרת לייזר

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון ורידים ברגליים, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון ורידים ברגליים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: