טיפול בעזרת סקרלוזציה

טיפול ואבחון ורידים ברגליים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בעיית הורידים ברגליים היא בעיה המטרידה אנשים רבים, ומלבד הפן האסתטי עלולה גם להוביל להתפתחות סיבוכים שונים.

אחת השיטות היעילות והפופולאריות ביותר לטפל בורידים ברגליים היא סקלרוזציה מונחית אולטרסאונד (נקראת גם סקלרותרפיה) – טכניקה מיוחדת בה מחדירים אל הורידים החולים קצף מיוחד שגורם להעלמותם. בדרך זו ניתן להעלים את הורידים המדוברים ותוך מספר מפגשים להתגבר באופן סופי על הבעיה.

טיפול באמצעות סקרלוזציה

הטיפול באמצעות סקלרוזציה מונחית אולטרסאונד מתאים כמעט בכל המקרים של ורידים בולטים ברגליים ומאפשר את העלמתם בקלות וללא תופעות לוואי רבות. השיטה מתאימה בעיקר לכלי דם קטנים הבולטים החוצה, ונחשבת לפחות יעילה כאשר מדובר בורידים גדולים יותר.

על הטיפול עצמו

הטיפול בסקלרוזציה מתבצע על ידי מחט עדינה שמכוונת באמצעות אולטרסאונד, ובעזרתה מזריקים אל תוך הוריד החולה קצף מיוחד שמכיל חומר שנקרא פולידוקנול.

החומר גורם לכיווץ הוריד ולהפסקת זרימת הדם דרכו, ותוך מספר שבועות הוריד נספג אל רקמות הגוף ונעלם.

לאחר הטיפול, הדם מוחזר דרך ורידים אחרים, השימוש בוריד החולה פוסק והוא נעלם. הטיפול אורך מספר דקות בלבד, ובדרך כלל דורש מספר מפגשים על מנת להגיע לתוצאה מושלמת ולהעלמת כל הורידים.

בזכות השימוש באולטרסאונד ניתן להזריק את החומר בצורה מדויקת מאוד, מבלי לפגוע בכלי דם אחרים או במבנים נוספים.

כמו כן בשיטה זו ניתן לאתר ורידים פגומים נוספים (עוד לפני שהתפתחו לדליות בולטות) ולטפל בהם גם כן.

ההחלמה מהטיפול בסקלרוזציה מהירה מאוד, ומאפשרת חזרה לשגרה תוך מספר שעות. לאחר הטיפול צפויה להופיע אדמומיות ונפיחות, אך תוך מספר ימים תופעות הלוואי נעלמות.

סיכויי הצלחה וסיכונים

התוצאות בטיפולי סקלרוזציה מונחית אולטרסאונד נחשבות לטובות מאוד, וזהו טיפול יעיל בעל סיכויי הצלחה מצוינים. בהתאם למספר הורידים הפגומים והשטח המטופל נקבעת סדרת טיפולים, שבסיומה בדרך כלל מושג מראה מושלם.

מבחינת סיכונים, מלבד תופעות הלוואי השגרתיות קיימות גם תופעות לוואי נדירות יותר כמו פיגמנטציה של האזור המטופל (בעיקר אחרי חשיפה לשמש) או כתמים כהים.

כמו כן, כמו בכל הזרקה, גם לאחר הטיפול בסקלרוזציה עלולים להיגרם זיהום או תגובה אלרגית.

ראו גם:

טיפול באמצעות הזרקות קצף

טיפול בעזרת סקרלוזציה

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון ורידים ברגליים, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון ורידים ברגליים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: