טיפול בורידים באמצעות גלי רדיו

טיפול ואבחון ורידים ברגליים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אחת הדרכים הקלות והפחות פולשניות לטפל בורידים ברגליים היא על ידי טיפול באמצעות גלי רדיו. זהו טיפול המלווה במינימום כאב, ובעזרת טכניקה ייחודים גורם לקריסת הורידים ולהיעלמותם.

הטיפול בגלי רדיו נחשב לטיפול אטרקטיבי ביותר, מכיוון והוא גורר מעט מאוד תופעות לוואי ודורש תקופת התאוששות קצרה ביותר.

למי הטיפול מתאים?

רוב המטופלים הסובלים מורידים שטחיים ברגליים מתאימים לטיפול באמצעות גלי רדיו. הטיפול באמצעות גלי רדיו יעיל כנגד ורידים קטנים ושטחיים, ובדרך כלל אינו מתאים כאשר מדובר בוריד גדול (במקרה כזה אין ברירה ויש צורך להסירו).

בנוסף, הטיפול מתאים למטופלים בכל הגילאים, כל עוד עברו את הבדיקות הרפואיות המתאימות ונחשבים מתאימים לטיפול מבחינה בריאותית.

מהלך הטיפול בגלי רדיו

הטיפול בעזרת גלי רדיו מתבצע על ידי החדרת צנתר אל הוריד החולה וחימומו באמצעות גלי רדיו. חימום הוריד גורם בסופו של דבר לכיווצו וסגירתו, וכתוצאה הדם מפסיק לזרום בו והבעיה האסתטית נעלמת.

הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית בלבד, תחת בקרה של אולטרסאונד ודורש חתך קטן מתחת לברך להחדרת הצנתר.

הטיפול באמצעות גלי רדיו נחשב לאטרקטיבי ביותר מכיוון שלעומת טיפולים אחרים אינו דורש אשפוז, לא משאיר צלקות גדולות ולא גורם לכאב משמעותי.

הטיפול נמשך עד 45 דקות, וההתאוששות ממנו קצרה ביותר – תוך שבוע-שבועיים הכאבים נעלמים לחלוטין ולא נשארות צלקות. לאחר הטיפול, הוריד המטופל נטמע ברקמות הרגליים ונעלם לחלוטין, וניקוז הדם מהאזור מתבצע על ידי ורידים אחרים.

סיכויי הצלחה

הטיפול באמצעות גלי רדיו נחשב לאחד הטיפולים היעילים והמוצלחים בורידים ברגליים, בדגש על טיפולים בורידים קטנים.

מחקרים שונים שנערכו בתחום הראו את יעילותו של הטיפול בגלי רדיו, ובהשוואה לטיפולים אחרים הוא מביא לתוצאות טובות יותר ובעיקר להרבה פחות תופעות לוואי.

סיכונים

בדומה לכל פרוצדורה פולשנית, גם הטיפול בגלי רדיו אינו נטול סיכונים, ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם הרופא המטפל בנוגע לסיכונים האפשריים.

הטיפול עשוי לגרום לסיבוכים הנגרמים כתוצאה מכלי הדם המטופל, כמו לדוגמא דימום, קרישי דם או תסחיף ריאתי. בנוסף, החום הרב הנגרם במהלך הטיפול עלול לגרום לכוויות בעור וההרדמה עלולה להוביל להפרעות שונות בתחושה מהאזור המטופל.

טיפולים נוספים:

טיפול באמצעות הזרקות קצף

טיפול באמצעות מחט

טיפול בורידים באמצעות גלי רדיו

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון ורידים ברגליים, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון ורידים ברגליים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: