טיפול בנימים וורידים בולטים בעזרת IPL

טיפול ואבחון ורידים ברגליים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ILP הם ראשי התיבות של Intense pulsed light – מכשיר קוסמטי הנקרא בעברית קרן אור, המשמש רופאים וקוסמטיקאים לטיפולים לחידוש העור ולהסרת שיער. המכשיר פותח במהלך שנות התשעים על ידי ד"ר פטריק ביטר ג'וניור ובשנת 1997 קיבל את אישור ה- FDA.

במקור המכשיר היה מיועד לטפל בוורידים בולטים אך תוך זמן קצר לאחר שהשימוש בו נעשה פופולארי, החלו לצוץ דיווחים בנוגע לכך שלמכשיר ישנן השפעות חיוביות נוספות כשבין היתר המכשיר גרם להבהרת העור ולהרחקת שיער. כתוצאה מכך השימוש העיקרי שנעשה במכשיר נכון לכתיבת שורות אלו הוא הסרת שיער. בנוסף לכך המכשיר משמש כיום לטיפול באנשים הסובלים מרוזציאה שלא מעוניינים לעבור טיפול תרופתי ממושך או שעברו טיפול תרופתי שלא הועיל להם.

כיצד מסייע המכשיר להעלמת נימים וורידים בולטים?

המכשיר פולט פולסים של אור בספקטרום נרחב ובעוצמה גבוהה. כאשר האור עובר דרך העור של המטופל הוא פוגע באזורים שבהם ישנו ריכוז גבוה של מלנין או בהמוגלובין שנמצא בכדוריות הדם האדומות. לאחר שהאור פוגע בתאי המטרה, הוא הופך לאנרגיית חום שגורמת לנזק מקומי. במקרה של ההמוגלובין, המכשיר גורם למעשה לקרישת הדם ולסתימת הנימים. כתוצאה מכך כלי הדם עוברים תהליך של התנוונות ובמהלך הזמן הם נספגים ונעלמים.

בוורידים בולטים עדיף לטפל באמצעות הזרקה של חומר מטרש, הגורם לדלקת בדופן הפנימית של כלי הדם, להיצרות ולסגירה מוחלטת. כמו כן במקרים מסוימים מומלץ לבצע את שני סוגי הטיפולים במקביל. הטיפול באמצעות ה- IPL מתאים בעיקר עבור נימים קטנים מאוד שמפאת גודלם לא ניתן להזריק לתוכם את החומר המטרש.

כמות הטיפולים שיש לעבור עד להשגת תוצאות

בדרך כלל כדי להשיג תוצאות משביעות רצון יש לעבור כחמישה טיפולים. בין טיפול לטיפול יש להמתין כשבועיים עד שבועיים וחצי במהלכם מומלץ שלא להיחשף לשמש ללא שימוש בקרם הגנה. כל טיפול נמשך כרבע שעה עד עשרים דקות ולפי ההערכות הטיפול מביא להעלמת הנימים הבולטים בתשעים אחוז מהמטופלים. יש לציין כי במקרים מסוימים הנימים נוטים לצמוח חזרה לאחר מספר חודשים ולכן ייתכן כי יהיה צורך בטיפולים נוספים בעתיד.

עוד יש לציין כי במהלך הטיפול המטופל עלול לחוש אי נעימות קלה אך המכשיר לא מסב כאב של ממש. כמו כן לאחר הטיפול העור עלול להיות אדמומי ורגיש אך בדרך כלל תופעות אלו חולפות תוך מספר שעות לאחר הטיפול.

טיפול בנימים וורידים בולטים בעזרת IPL

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון ורידים ברגליים, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון ורידים ברגליים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: