טיפולים ביתיים להשגת עור חלק

טיפול ואבחון ורידים ברגליים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מראה העור משתנה עם הזמן. אפילו בתחילת שנות העשרים, אדם מתחיל להבחין בקווים המתהווים סביב העיניים, וככל שהזמן עובר, מופיעים יותר ויותר קמטים. בשנים מאוחרות יותר, ניתן להבחין בשינויים במבנה הפנים המתייחסים לשקיעת העור.

בעוד שההזדקנות הטבעית היא בלתי נמנעת, קיימים צעדים רבים התורמים להאצת תהליך ההזדקנות. אלו כוללים חשיפה מוגברת לאור השמש, צריכת יתר של אלכוהול ותזונה לקויה, כחלק מגורמים רבים אחרים.

לא צריך לרוץ למכוני יופי – למרות שניתן להשתמש במוצרי קוסמטיקה רבים, או לקבל טיפול פלסטי חשאי, קיימות שיטות ביתיות רבות וזולות יותר על מנת להשיג עור חלק. מאמר זה סוקר את שמונת שיטות הטיפולים הביתיים המסייעים להיבטים שונים של הזדקנות העור, המבוססים על מרכיבים טבעיים.

  1. לימונים להגדלת ייצור הקולגן

עם ההתבגרות, גם הקולגן בעור מזדקן. קולגן הוא חלבון האחראי לשמירת עור מתוח. תפקוד זה משלים את פעולת האלסטין, אשר קיים להענקת גמישות העור. עם חלוף הזמן, מואט הייצור בגוף של שני חלבונים מרכזיים אלו. כלומר, העור מאבד את גמישותו ומתחיל לשקוע. מצב זה ניתן לתיקון בזכות התוכן הגבוה של ויטמין C הנמצא בלימונים. הוא מסייע להגדלת ייצור הקולגן, שחזור העור המתוח והפחתת סימני ההזדקנות.

שימוש בלימונים לשיפור מראה העור – יש לסחוט לימון טרי, ולשפשף את המיץ על הפנים והצוואר באמצעות הידיים; מניחים למיץ להישאר על העור למשך חמש עד עשר דקות, ולאחר מכן שוטפים את הפנים; שבים על התהליך פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

  1. אלוורה להגברת מוצקות העור

אלוורה טבעית היא אחד הטיפולים הביתיים הטובים ביותר לשיפור מראה העור, בזכות החומצה המאלית של הצמח, אשר מחזקת את העור ומגבירה את לחותו.

יש למרוח ג'ל אלוורה על הפנים, הצוואר, ובכל מקום אחר בגוף אותו רוצים להפוך למוצק יותר; מניחים לג'ל להישאר על העור למשך רבע שעה עד עשרים דקות, ואז שוטפים; שבים על התהליך מספר פעמים בשבוע.

  1. מלפפונים להידוק עור רופף

מסכת פנים מבוססת על מלפפונים נפלאה להידוק העור הרפוי. זהו ירק ירוק יעיל לחיזוק רקמות החיבור של העור, ומסייע לעור להתנגד למשיכת כוח הכבידה. מגררים חצי מלפפון, ומחלצים את המיץ עם מסננת; משרים כדור צמר גפן במיץ ומורחים על הפנים; לאחר שהעור מתייבש, שוטפים במים קרים; שבים על התהליך פעם אחת ביום.

כדי להכין מסכה, משתמשים בשתי כפות מיץ מלפפון, חלבון ביצה טרייה, ושלוש טיפות שמן ויטמין E. מורחים את המסכה על הפנים והצוואר, מניחים לה להישאר במשך רבע שעה, ולאחר מכ שוטפים.

  1. שמן זית להגברת ברק העור

עיסוי הפנים עם שמן זית הוא שיטת טיפול ביתית לחיזוק עור רופף ומקומט, הפחתת מראה ורידים בולטים, והשגת עור חלק יותר. השמן משיב לעור את הברק האבוד. הסוד הוא נוגדי חמצון כגון ויטמיני A ו-E, אשר נמצאים בשפע בשמן, מה שהופך אותו לשיקוי אנטי אייג'ינג אמיתי.

מחממים את השמן במיקרוגל ומורחים אותו על הפנים לאחר שמוודאים שאינו חם מדי; מעסים את הפנים עם קצות האצבעות למשך עשר דקות; מבצעים את הטיפול אחת ליום לפני השינה. שמנים אחרים בהם ניתן להשתמש כוללים שמן אבוקדו, שמן קוקוס, שמן ענבים, חוחובה או שמן שקדים. שמנים אלו טובים לטיפול בעור הפנים, הצוואר, הידיים והרגליים.

  1. דבש להחייאת העור

דבש הוא קרם לחות טבעי המכיל חומרים נוגדי חמצון ואנטי אייג'ינג, המסייעים לשיפור הלחות בעור קשה, והשבת הגוון הבריא.

מערבבים שתיים עד שלוש כפות דבש עם מעט מיץ לימון; מורחים את התערובת על הפנים, הצוואר, הידיים והרגליים; לאחר שהתערובת מתייבשת, שוטפים אותה; שבים על התהליך פעמיים ביום להשגת התוצאות הטובות ביותר.

  1. מי ורדים להידוק הנקבוביות והשבת הזוהר הקורן

מי ורדים מכווצים תאי עור, מה שגורם לנקבוביות פתוחות להיסגר, במיוחד באזור הפנים. זהו טיפול ביתי יעיל ביותר להשגת מראה עור מתוח, כמו גם ללחימה בדלקות עור קטנות. בנוסף, מי ורדים מסייעים בשמירה על הברק הטבעי של העור.

יש לשטוף את הפנים עם מי ורדים לפני השינה, או להכין מסכה באמצעות ערבוב מי ורדים עם מספר טיפות שמן שקדים, והשארת התערובת על הפנים למשך עשרים דקות. לבסוף שוטפים את הפנים במים פושרים.

  1. אבקת סודה לשתייה לריכוך העור

מסייעת לשחזור המראה הבריא של העור, מה שהופך אותו לצעיר וגמיש שוב, באמצעות הסרת תאי העור המתים וסגירת הנקבוביות. מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים; בפעם הראשונה בה מבצעים טיפול ביתי זה, יש לבדוק את התערובת באמצעות החלתה על החלק הפנימי של המרפק, והמתנה לראות אם מתעוררת תחושת חוסר נוחות.

אם לא מופיעה תגובה שלילית, מעסים את התערובת על הפנים והאזורים האחרים בגוף הזקוקים לריכוך, למשך מספר דקות. מניחים לתערובת להישאר על אזורים אלו במשך מספר דקות, ולאחר מכן שוטפים עם מים פושרים. ניתן לשוב על התהליך אחת לשבוע.

  1. קינמון לגמישות העור

בהעדר כמות מספקת של קולגן, העור מאבד את גמישותו ומתחיל לשקוע. קינמון מסייע לשחזור הגמישות הטבעית של העור, מה שגורם לו להיראות צעיר יותר.

מערבבים כפית קינמון, כפית כורכום, חצי כפית מלח, ושתי טיפול שמן זית, ליצירת עיסה דביקה; בעדינות מעסים את העיסה על העור והצוואר למשך מספר דקות, ולאחר מכן שוטפים את העור במים פושרים. ניתן להשתמש בטיפול ביתי טבעי זה עד פעמיים בשבוע.

טיפולים ביתיים להשגת עור חלק

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון ורידים ברגליים, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון ורידים ברגליים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: