טיפול באמצעות הזרקות קצף

טיפול ואבחון ורידים ברגליים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תופעת הורידים ברגליים גורמת מבוכה רבה מבחינה אסתטית, ומפריעה לאנשים רבים בארץ ובעולם.

אחת השיטות הפופולאריות והנפוצות ביותר לטיפול בבעיה היא הזרקת קצף, הגורמת להעלמת הוריד הפגוע ללא צורך בביצוע ניתוח או פעילות פולשנית אחרת למשל טיפול במחט.

הטיפול בעזרת קצף הוא טיפול בטוח ויעיל, שמבוצע במרפאות רבות ומספק לאנשים רבים טיפול איכותי ויעיל בבעיית הורידים ברגליים.

למי הטיפול מתאים?

הטיפול באמצעות קצף מתאים למטופלים הסובלים מורידים קטנים שטחיים ובולטים שאינם מסועפים. כאשר מדובר בורידים גדולים יותר, או בורידים עמוקים, הטיפול בקצף אינו יעיל ויש צורך לפנות לטכניקות פולשניות יותר, כמו ניתוח.

על הטיפול בהזרקות קצף

הטיפול מתבצע על ידי קצף המכיל חומרים שונים הגורמים לכיווץ הוריד ולהפסקת זרימת הדם דרכו. כתוצאה, הוריד הופך ללא שמיש, ותוך מספר שבועות נעלם.

לאחר שזרימת הדם דרך הוריד החולה פוסקת, הוא נספג אל תוך רקמות אחרות והבליטה הלא אסתטית נעלמת.

הטיפול באמצעות קצף מבוצע בדרך כלל תחת הנחיית אולטרסאונד, המאפשר הזרקה מדויקת ואיתור ורידים פגועים נוספים.

כמו כן, מדובר בטיפול בטוח ביותר, בעל סיכון מזערי ומעט מאוד תופעות לוואי. במקרים הקלים, ניתן להגיע להיעלמות מלאה של הוריד הבולט לאחר טיפול אחד בלבד, אך במקרים קשים יותר יש צורך בביצוע סדרה של 3-4 טיפולים שבסיומה מושג המראה החלק והמושלם.

לאחר הטיפול ניתן לחזור לפעילות מלאה אך יש לחבוש גרב אלסטית. היעלמות הוריד לא נראית לעין באופן מיידי אלא רק לאחר שהוא נספג, תוך מספר שבועות.

מבחינת תופעות הלוואי, לאחר הטיפול בקצף עלולה להיגרם אדמומיות ונפיחות באזור ההזרקה, וכמו כן לעתים רחוקות עלול להתפתח זיהום או תגובה אלרגית לקצף.

סיכויי ההצלחה של הטיפול

כאשר פונים לטיפול בזמן, סיכויי ההצלחה של הטיפול באמצעות קצף גבוהים ביותר, ורוב המטופלים נהנים מהיעלמות הורידים הבולטים לאחר טיפול אחד בלבד. במידה והמצב חמור יותר, יש לבצע טיפולים נוספים, ובמקרים רבים הבעיה נפתרת בסופו של דבר.

סיכונים

מלבד תופעות הלוואי הקלות, לאחר הטיפול בקצף קיים סיכוי לכתמים שונים בעור ופיגמנטציה מוגברת, ולכן לא מומלץ להיחשף לשמש בשבועות לאחר הטיפול.

טיפול באמצעות הזרקות קצף

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון ורידים ברגליים, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון ורידים ברגליים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: