העלמת ורידים באמצעות קיטור

טיפול ואבחון ורידים ברגליים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

קיימות שיטות רבות להעלמת ורידים בולטים ברגליים, ואחת הטכניקות החדשות משתמשת בקיטור אשר גורם לקריסת דפנות כלי הדם והיעלמות הוריד הבולט באמצעות אדים בטמפרטורה גבוהה מאוד. לאחר הטיפול, הוריד הפגום נסתם ותוך פרק זמן קצר נעלם באופן מוחלט.

למי הטיפול מתאים?

הטיפול באמצעות קיטור מתאים במיוחד למטופלים הסובלים מורידים מפותלים שהסתעפו מהוריד הראשי או לסעיפים רחבים במיוחד. במקרים כאלה, טיפולים אחרים כמו לייזר או גלי רדיו אינם יעילים ובמקרים רבים פונים לניתוח.

כיום, קיימת אפשרות לטפל בורידים אלה באמצעות קיטור, ובכך ניתן לחסוך ניתוחים רבים ולהעניק לחולים רבים מראה אסתטי וחלק תוך זמן קצר וללא תופעות לוואי משמעותיות.

על הטיפול בקיטור

הטיפול באמצעות קיטור מתבצע בהרדמה מקומית, ובו מוזרק קיטור בטמפרטורה של 130 מעלות אל תוך הוריד הפגוע.

במהלך הטיפול נעזרים במכשיר דופלקס שמאפשר לעקוב אחר זרימת הדם ולאתר בצורה מדויקת את הוריד המדובר.

הקיטור החם פוגע בדפנות הוריד, הורס את שכבת האנדותל שלו ובכך גורם לקריסתו. כתוצאה, הוריד נסתם ולאחר תקופה לא ארוכה נספג ונעלם.

החזרה לפעילות לאחר הטיפול בקיטור נחשבת ליחסית מהירה, ורוב החולים יכולים לחזור למקום עבודתם ביום למחרת.

היתרון הגדול בטיפול בקיטור הוא שאין צורך בביצוע חתכים, לא נשארות צלקות ותופעות הלוואי מצומצמות מאוד. בתום הטיפול, המטופל משוחרר לביתו ומתבקש לגרוב גרב אלסטית שתעזור להחלמה ותמנע היווצרות דליות חדשות.

סיכויי ההצלחה של הטיפול

הטיפול באמצעות קיטור נחשב ליעיל מאוד ובעל סיכויי הצלחה גבוהים. כמעט כל המטופלים זוכים להצלחת הטיפול ונהנים מרגלים יפות ובריאות יותר. בניגוד לטיפולים אחרים תופעות הלואי של הטיפול מעטות, הסיכון נמוך מאוד ובמידה והטיפול מתבצע בצורה נכונה הסיכוי לכישלון נמוך.

הסיכונים שבטיפול

למרות שמדובר בטיפול בטוח יחסית, לאחר הטיפול בקיטור עלולים להיגרם סיבוכים הקשורים לחום הגבוה של הקיטור – כמו לדוגמא כוויות.

בנוסף, עלולים להיווצר קרישי דם או לחילופין דימומים מהוריד המטופל, אך אלה סיבוכים נדירים מאוד, ובהחלט מדובר בטיפול בטוח ויעיל, בדומה לטיפולים אחרים להסרת ורידים בולטים ברגליים.

העלמת ורידים באמצעות קיטור

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים

המרכז לטיפול ואבחון ורידים ברגליים מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון ורידים ברגליים, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון ורידים ברגליים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: